一一

等等唯一本命,萌水仙,双b心头好,all等宁拆不逆。二次元cp墙头与时俱进≧ω≦。

《搏击迷城》masterpiece(饭制宣传mv)

https://www.bilibili.com/video/av2352999


masterpiece 麦当娜


If you were the Mona Lisa


如果你想做蒙娜丽莎

You’d be hanging in the Louvre


那么你将会被永远钉在罗浮宫的墙壁

Everyone would come to see you


尽管每天都有人来慕名探望

You’d be impossible to move


但是你却失去了自由的权利

It seems to me is what you are


我已看清了你的一切


A rare and priceless work of art


你是一件珍稀无价的艺术品


Stay behind your velvet rope


穿着华丽却被绳索束缚


But I will not renounce all hope


但是我不会放弃一线希望


And I’m right by your side


我会死死地守在你的身旁

Like a thief in the night


像个夜里偷盗的贼一般

I stand in front of a masterpiece


正站在一件杰作面前守望

And I can’t tell you why


但我不能告诉你我的想法

It hurts so much


尽管我真的很受伤

To be in love with the masterpiece


因为我爱上了一件动弹不得的艺术品!

‘Cause after all


但想一想这也没有什么


Nothing’s indestructible


因为什么事情都具有两面性


From the moment I first saw you


从第一次见到你的那一刻开始

All the darkness turned to light


我所有的黑暗都变成了白天

An impressionistic painting


你是一件印象派的画作

Tiny particles of light


光线调和的恰到好处

It seem to me is what you’re like


不过我看清了你的一切

The “look but please don’t touch me” type


典型的“可望而不可及”清高类型


And honestly it can’t be fun


但说实话你并没有享受到太多乐趣

To always be the chosen one


毕竟被人高高挂起并不快乐


But I will not renounce all hope


但是我不会放弃一线希望


And I’m right by your side


我会死死地守在你的身旁

Like a thief in the night


像个夜里偷盗的贼一般

I stand in front of a masterpiece


正站在一件杰作面前守望

And I can’t tell you why


但我不能告诉你我的想法

It hurts so much


尽管我真的很受伤

To be in love with the masterpiece


因为我爱上了一件动弹不得的艺术品!

‘Cause after all


但想一想这也没有什么


Nothing’s indestructible


But I will not renounce all hope


但是我不会放弃一线希望


And I’m right by your side


我会死死地守在你的身旁

Like a thief in the night


评论

热度(7)